Friday 1 May 2009

thanx korang!

ehem macam biasa i'm gonna thank everyone that helped me out semalam!!

this time ajk econs takleh nak tolong sangat sebab most of them exam, and yang tak exam plak jadik ajk program semalam~ adeih~
tapi sep baik aku ada kawan2 yang mmg aku sayang giler!!!

1st and foremost. YAH a.k.a minah yg kena kejar dgn sherif semalam (padan muka, sape suh ko pnggil name dia shawerma.. next time biar ko kena cekik ngan dia~) yang tolong aku masak kat umah semalam~

Temah yang tolong masak cokodok pisang yg memang dari dulu sampai skrg aku xdpt rasa walaupun ramai orang cakap sedap

Nada yang buat kek batik yang menjadi tarikan egyptian dan malaysian and was there to help me out masa orang takde nak jaga meja~

Wahidah (yang masak samosa yang membuatkn orang datang 2nd round) and Aiman (yang masak donut fino~) dua ni je AJK ekon yg dpt mbantu~ huhu.. sep baik ada depa~

Cakuna (yang tolong promote baju and jaket..haha!), Baji (yang membawa luck to the gerai.. haha~) and Zozo & Kak Kay yang tolong berniaga~

Iman (yang tolong buat sos pedas yg sangat sedap!!) and Kak Pipah (yang teman aku beli barang and rebus spaghetti yang sangat banyak) depa tak dapat menghadiri prog semalam : ( sedih!!

Ja and Wadat yang tolong angkat periuk~ (eventho wadat puasa..waaaaa sankiuuu)

Abang Azmy (yang tolong promote..haha! thanx thanx! sorry terlupe~) and Kak DK (antara customer tetap Unit Ekonomi~ hahaha~)

Iskandar and Jihad yang tolong angkat barang (derg je ajk ikhwah yg dpt tlg aku..huhu)
Shenawy~ who helped me bring all those stuff to the stadium, thank God for his car!!

aku ada tertinggal sape2 ke? haha~ sorry~

thanx everyone!!!

3 comments:

MC yang Macho said...

o...MC yang promo gila2 tak kena list...isk2...kesian. Next time, no promo...huhu

cakuna said...

haha~ ayok miri~ tatayok~ MC da majok tu.

(mcm tau je sape mc nie~ XD)

sriusly cm sdikit lwk coz time ak promot jaket+baju tu tibe2 bduyun2 org bli ekk~ rase sedikit bangge pn ade bleh x? XDDDD

(msti ko nyesal x amek ak jd ajk ko kan~)

mir.i.am said...

MC yg macho tu abg azmy! haha
sorry abg azmy!! nanti mir tambah eh~
=D

to cak : arrkkk diorang beli kat kau pon sebab ko pkai jaket tu, daaaaa~